19 Mayıs 2010 Çarşamba

Yeğenim Tam bir Orospuymuş,Ensest Seks Hikayeleri

Ben yaşça büyük 30 evli bir erkeğim, benim hikayem utanç verici belki ama okuyunca bana hak verecek sexs sitesindekileri görünce zevk alacaksınız. Olay 1 yıl önce oldu sizlerle paylaşmak istedim. Benim kız yeğenim var 18 yaşında güzel bir kızdır nurgül, nurgül beni çok sever bende yeğenlerimi hep sever korur yardımcı olurdum.
Yeğenim bazen bize gelir zaman zamanda babasından izin alarak bizde kalırdı, özellikle hafta sonları. Cana yakın ve sevecek olduğu için çok samimi davranır, sık sık yanak yanağa öpüşür sarılırdık, yeğenim bu arada da serpildi gelişti, göğüsleri kalçaları iyice belli olmuştu ama aklımdan bırakın böyle kötü düşünmeyi, hiç onunla sek yapmak aklımdan geçmemişti, günler birbirini kovalarken nurgülle sık sık sarılır, yengesine de çok düşkündü, sarılır öperdi, beraber gezerlerdi, bazen kucağıma yatar saçlarını okşamamı isterdi bende yapardım, bu işlemler sıklaşınca çaktırmadan eliyle benim sikime dokunuyor, kazayla değmiş gibi yapıyor, şakayla bana karate yapıyordu. Yeğenim bana dokunmaya devam ettikçe aklıma şeytanlık girdi, gelişmiş memeleri büyümüş sertleşmişti. Güzelde sayılırdı. Hafta sonları hep bize gelirdi akşamları bizde yatardı, bende karımla sikişirken , banyo yaparken beni gözetlediğini fark ettim, ondan sonra iyice aklım çelindi ve madem o da sikişmeyi istiyor, istediğini vermeye karar verdim. Bazen karımla sikiştikten sonra karım uyur ben banyo yaparken uzun süre devam ederdim. Bu arada yeğenim nurgül de banyo kapı deliğinden beni izlerken fark ettim ve sikimle oynamaya başladım, mastrıbasyon yapmaya başladım, oda beni izlerdi, günlerden yine bir gün hafta sonu, karım bir işimden dolayı Ankaraya gitti, 3-4 günlüğüne bu arada nurgülde bana yemek yapmak yardım etmek bahanesiyle bizde kaldı, akşam yemek yedik ama bana bir başka bakıyor ben utanarak gözümü kaçırıyorum o yemek masasının altından ayaklarıyla kazayla değmiş gibi bacaklarıma dokunuyor, sikime dokunuyor, sonra pardon diyordu, ben düzenimi bozmamaya çalıştım, karşı koydum ama dayanamadım. Akşam oldu banyo için duşa girdim, oda banyo deliğinden izleyeceğini bildiğim için bende ona göre hazırlandım. Ben sikimle oynarken yeğenimde kapının önünde kendini amcığını okşuyor, memelerini sıkıyordu, banyo kapı camından azda olsa belli oluyordu. Ben birden kapıyı açtım ama korkudan kıpırdayamadı bile, ne yapıyorsun dedim, o arada sarılıp öpüşmeye başladık, bende çıplak olduğum için sikimi ağzına öyle bir aldıki vantuz gibi soruyor emiyordu taşaklarımı yalıyordu, bende onun irileşmiş memelerini yalıyor , vücudunu öpüyordum, derken amcığına geldi sıra okşadıkça, yaladıkça titriyordu, iniltiler çıkarıyor,amcığının suları akıyordu zevkten kıvranıyordu. Benim amcam bir tanem, sevgilim amcam, aşkım amcacığım diyor, bir taraftan da sok sok artık sik beni parçala beni diyordu, bende istiyordum ama daha bakire idi, abimin kızı idi nasıl yapardım, utanıyordum kızmak istedim beni susturdu, olsun bir şey olmaz, sok sok ben hiç kimseye söylemem senin olmak istiyorum amca, seninle arzularımı gideririm, hemde aramızda gizli kalması garantili diyordu. her zaman seninle sikişmek sevişmek istiyorum, ben, senin yengemle sikişirken ben kıskanıyor, ona nefret duyordum, amcamla iyi sikişemiyordu ah ben olsam diye iç geçiriyordum, dayanamıyorum dedim, nurgül o zaman arkayı döndü beni arkadan sik ozaman dedi, sok içine dedi aslında bende çok istiyordum, sikimi biraz tükrükledim, sabunladım, zaten sikim kazık gibi olmuş biraz da büyüktür, yeğenimin göt deliğine yavaş yavaş girmeye başladım ama çok küçüktü deliği. bir taraftan da memelerini okşuyor kalçalarını sıkıyordum, zevkten bayılacak gibiydi, bağırıyordu nerdeyse, yavaş yavaş götüne soktukça yavaş diyor acıyor diyordu, istersen çekeyim dedim o zaman hayır sok dedi, bende öyle bir soktumki köküne kadar girmişti içine, öyle bir bağırdıki komşular duydu sandım. bacakları kasılmıştı zevkten, öylece bir iki dakika durduk derken yavaş yavaş ileri geri sokmaya başlayınca daha da zevk almaya başladı artık dayanamıyordum. Yeğenim, sok amca sok kocacığım sana benim gibi bir kız lazım. Amca yengem seni idare edemiyor, seni doyuramıyor diyordu vede çok haklıydı ve o an geldi patladım göt deliğinden birden çıkardım ve yeğenimin azına verdim. Sikimi yaladı emdi, sıcak sıcak çok hoşuna gitmişti, tekrar tekrar beş kere sikiştik o gece, hepsini de ağzına aldı beni mahvetmişti ama değerdi, her şeyi göze almıştım, yeğenimde çok mutluydu amca bu gizli aşkımızı ölene dek saklayacağız ben saklarım vede canımız ne zaman isterse sikişelim bu hayatın tatını çıkaralım diyordu. Bende tamam dedim ve o günden sonra her fırsatta, arabanın içinde, tuvalette, ormanda, mutfakta, karım yan odada uyurken, piknikte, çok güzel sikişmelerimiz oldu, ne yapacağız bu gizliliği bilmiyorum ama çok güzel bir duygu on yıl boyunca karımla bile böyle sikişmedim, seks yapmadım. Her fırsatta sikiştim yeğenimle onun daha da hoşuna gitmişti, amca bakireliğimi de sana vereceğim, amcığımı da sana siktireceğim, dedi ama ben kabul etmedim sonra foyamız ortaya çıkar dedim. Ama amcığı çok sıcak vede dardı, sadece sikimle sürtüp sadece ucunu soktum içine yegenim daha da bir zevk almıştı. çok istedi ama arkayla şimdilik idare edeceğiz onuda sonra hemde o güzel amcığından öyle bir sikeceğim ki seni zevkten çıldırtacağım dedim. oda şimdilik kabul etti. hiç tanımadığım erkek bir anda gelip güzel amcığımı sikmesin, sen tam aradım sikicimsin, yabancı erkeğe siktirene kadar sen sik bu güzel amcığımın tadına sen bak dedi. Hiç değilse gizli kalması garantilidir. O kadar güzel amcığı vardı ki yeni tıraş etmiş, tam amcık kokuyordu, zevkten amcığının suları akıyor bende onları yalıyordum. Devamını yakında yazacağım. O amcık bir başka hafta da bir traşını ben yaparım oda benimkini tabi yalayarak. kimileri kınar ama, bende kendimi kınıyorum ama oldu, tadına bakan bilir. Yeğenim evlendikten sonra o kalın sikini amcığıma almak için sabırsızlanıyorum diyordu. devam edeceğiz dedi. Daha da güzel günler bekliyordu bizi... devamını anlatırım yakında...X ıst.

3 yorum:

  1. Herkese Mrb Ben Adana'dan Volkan.Yaşım 26 Boy 1.87 kilo 85 esmerim.(isteyene resmimi gönderebilirim)Cıvıklıktan nefret ederim kadın dediğin ağır olacak.mesaj alınmıştır sanırım:)Konumu itibariyle gizliliğe önem vermek zorunda olanlar.Gizlilik şartı ile ve ısrarcı olmadan,iki tarafında anlayışlı ve olgun davrandığı bir ilişki arıyorum. (0542 782 25 18) iyi sohbetler,Not:Dürüstlük şartt // biqpassion@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. ISMIM MEHMET 537 443 94 47 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEV ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM ISTANBULDAYIM ARAYIN HAYATI VE KADINLIK DUYGULARINIZI YENIDEN YASAYIN HE ILK DEFA KADIN OLMANIN NASIL BIR DUYGU OLDUGUNU DERINDEN HISEDIN HADI ARAYIN KADININ KALBINDEN BEDENINE RUHUNA DOLANIP BACAKALRININ ARASINDAN ZEVK SUYU OLARAK AKAN BIR ATESLI DOYUMSUZ SINIRSIZ BIR EKEGIM ARAYIN SIZDE BU SINIRISIZ ANLATILMAZ DUYGUYU YASAYIN kolgibbi3450@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil