25 Mayıs 2010 Salı

Bozdugum Gün ve Banyoda devam ettigimiz an.

Merhabalar, Adım emre, istanbulda oturuyorum. başımdan gecen gercek bir olayımı anlatmak istiyorum yaşım 21 bir zamanlar sanal ailem'de her zaman üstün tutulan birisi idim, ve bir gün bir kız ile tanıstım internet üzerinden sonra kendisi ile sesli sohbetlere msn'de muhabbetlere basladık. arkasından cıkmaya basladık ve sevgili olduk, gün geldi bulusmaya taksim'de marmara otelin tam yanındaki garanti bankasında görüştük ve
 kendisi ile, gezmeye başladık. Eminönün'e doğru yürümeye basladık ve galata köprüsünün orada oturmaya basladık. sonra yemek falan yedik, karakoy iskelesinin tam orada demirler var, oraya gectik ve öpüşmeye basladık kendisi ile, ilk görüşmede ilk öpüşmemiz gercekleşti. ve aksam oldu evine bıraktım, herkez evine gitti bende evime gittim ve internette girdim msn'den konusmaya basladık, kendisi cok güzel bir gün oldugunu beyan etti, aradan 3 gün gecti hasan diye sevdigim bir arkadasım vardı arabası ile geldi beni aldı ve cıktıgım kız'ıda aldık dedim abi evin boşmu dedim boş kardeşim dedi bana versene anahtarı dedim kız atacagım dedim tamam kardesim sorun değil dedi ve arabası ile kız'da aldık evin anahtarını aldım. sonra hasan abinin evinin oraya geldik ve kendisi araba ile gezecegini söyleyip bizimde evde takılmamız'ı söyledi. bizde eve gectik ve sevgilim ile oturmaya basladık evde şarap vardı actık şarap'ı icmeye basladık sonra kafamız bir dünya oldu, ben yanaştım onun yanına doğru dudaklarını öpmeye basladım ve ellerim ilede gögüslerini okşamaya basladım, tabi kendiside karşılıksız bırakmıyordu oda öpmeye basladı ve güzelce öpüşmeye başladık ondan sonra ben yataga gectik ve orada sevişmeye basladık ben üstündekileri cıkarttım sadece südyen'i ve altında kilot'u vardı südyenini cıkartıp onun gögüslerini öpmeye basladım. sonra boynunu yalamaya başladım benim sikim kalkmış bir şekilde üzerinde boynunu öperken sikimde kilotuna doğru sürtüyordum, bir anda hissettim kilot'unda sulanmalar oldugunu ve elimle aşagıdan cıkarttım kilot'unu o esnada dudaklarım ile gögüslerini öpüyordum kendisi ses cıkartmıyordu, sikim ile sürtmeye basladım. sikimin kafasını icine doğru deydiriyordum, yavaş yavaş icine doğru sokmaya başladım ve bana dediki ben kızım yapma dedi bende birsey olmaz benimsin dedim sonra icine doğru sokmaya başladım kendisi ah uh acıyor cıkar falan demeye başlasada ben kendimi tutamayıp icine doğru sokmaya basladım. köküne kadar soktugumda ufakdan kanaması oldu ve bacaklarının arasından kanlar akmaya başladı ben hic terettüt etmedim ve kanaması oldugu halde icinde gidip gelmeye basladım. kendisi acılar icinde kalsada yapma desede ben dinlemiyordum ve devam ediyordum. sonra cıkardım ve boşaldım üzerine doğru sonra bir anda kalktı ve ne yaptın dedi benim oldun dedim ne senin olması dedi hayatımı mahfettin sen benim dedim birsey olmaz dedim ve banyo'ya gittik kendisi bacaklarından akan kanları yıkamaya ve silmeye başladı bende dayanamayıp tekrardan ona sarıldım ve banyoda devam ettik kapalı küvet vardı üzerine oturttum ve sikimi aşagı doğru indirdim ve icine doğru tekrardan sokmaya başladım. acıyor desede birsey olmaz diyip devam ettim.. sonra kucagıma alıp sikim icinde bir sekilde devam ettim. sonra cıkarttım ve boşaldım.. hikayem bu kadar. sonrada herkez evine gitti ben evime o evine gitti ve artık şuandada görüşmüyoruz. nişanlandı diye duydum ama ne derece doğru bilmiyorum.. inşallah mutlu bahtiyar olur.. Bu hikayeyi okuyupda inanadında inanmayanında ta amına koyayım.. :)

1 yorum:

  1. Merhaba kaliteli, seviyeli sohbet için olgun karakterli hanımlar arayabilir 0545 697 63 00 kelimelerime güveniyorum:)

    YanıtlaSil