27 Mayıs 2010 Perşembe

Otobüste Türbanlıyı Kudurttum

ben sexse çok düşkün olan bir gencim ömrümü sexse adamakten hiç çekinmem.neyse birgün işten çıktım eve gitmek için otobüs bekliodum akşam saati olduğu için kalabalıktı durak neyse otobüs geldi tam binerken benim yaşlardaki 18-19 yasındaydı tam arka kapidan binerken elledim ve dayadım hayatımda böle yumusak bi göt ellememiştim sikim dimdik oldu ben dedim aha buna dayarım dedim ama piçin biri kızı kendi önüne aldı kısmet yaa sağ tarafıma bi baktım türbanlı 25-26 yaslarında bi bayan sartım dönük kalçasının yarısına sürtüom neyse az bişi döndüm bende sürtüm ona yarrağimi kadının götünün biyarısına ben bi yarısına yanımdaki 40 yaslarında bi adam dayıyo neyse kadın beni seçti yani doğru olanı ben buna öle bi dayıyom ki işciliği sağlam verdim kadının üstünde pardüsü vardı elini arkaya atti sikimle oynamaya başladı bende elimi pardüsünün içinden attım götünü felan mıncıklamaya başladım



bizim evi çoktan geçmiştik ama ben o götü bırakırmıyım zaten türbanlılara hastayım bu salaklığı yapamam hatta yapmazdım neyse herhalde kadının evine gelmiş olacağiz ki sikimi bıraktı elimi itti bende aha amına kopdum dedim 1 durak sonra kadın indi bende hemen ardından indim arkadan seslendim çok süpersin dedim ama harbidende süperdi devamını getirmek istiyorum dedim bi işi bırakmak günahmış dedim çaktırmadan takip et dedi ozman amını yediğimin türbanlısı neyse evlerine vardık o içeri girdi 5 dk sonra ben girdim kapıyı açık bırakmış zaten içeri bi girdim hemende gecelkğini giymiş memelerinin ucu dimdik duruyodu türbanı çıkarmıstı ama ben takmasını istedim neyse taktı öpüşmeye başladım dillerimiz birbirimizi kudurtuyodu adeta benim ki ateşlemeye hazır füze gibiydi çıkardım sakso çektirdim sonra memelerini yalamaya başlladım türbanı beni cezbediodu amı hafiften kıllıydı tam istediğim emek gibiydi yani evli olduğu için kapı açıktı yani giriş zor olmadı ben buna işciliği sağlam verdim önden arkadan inletiodum bunu defalarca sikiştik saat biras geçmişti kocam gelebilir dedi bende kerizi uyandırma sauyu bulansırma dedim numarasını aldım çıktım hemen parka indim yine 31 çektim onun niyetine hemen ertesi gün geri aradım karıcığimi bana sen ne doymazsın ya dedi bende sana doyulmaz dedim ayarı verdim yine buluştuk defalarca sikiştik size sikişmeleri anlatsam sayfa yetmez kocasından çok ben sikiorum şimdide halamın kızını sikmeyi kafama koydum sikerim ama bizde işcilik sağlamm krala slm mallara sikmeye devam

8 yorum:

  1. istanbul ve cevresi gizlilik içinde reel sex arayan bayanlar ,türbanlı-kız-dul farketmez yeterki amacınız sex olsun.necati_can_ist@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, 40 yaşında İstanbul’da ikamet eden, güvenilir, yakışıklı, sırdaş,okumayı seven ve anlayışlı bir beyim. Yaşıma uygun güvenilir, gizlilik esasına önem veren alımlı, bakımlı ve elit tesettürlü, türbanlı hanımlarla tanışmak isterim. Eklerseniz sevinirim. MSN: ahmet40.istanbul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. 0530 9539830 azgın sikişgen ve yarakhastası bayan yokmu farukfaruk23@hotmail.com elazığ

    YanıtlaSil
  5. ISMIM MEHMET 537 443 94 47 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEV ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM ISTANBULDAYIM ARAYIN HAYATI VE KADINLIK DUYGULARINIZI YENIDEN YASAYIN HE ILK DEFA KADIN OLMANIN NASIL BIR DUYGU OLDUGUNU DERINDEN HISEDIN HADI ARAYIN KADININ KALBINDEN BEDENINE RUHUNA DOLANIP BACAKALRININ ARASINDAN ZEVK SUYU OLARAK AKAN BIR ATESLI DOYUMSUZ SINIRSIZ BIR EKEGIM ARAYIN SIZDE BU SINIRISIZ ANLATILMAZ DUYGUYU YASAYIN kolgibbi3450@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba kaliteli, seviyeli sohbet için olgun karakterli hanımlar arayabilir 0545 697 63 00 kelimelerime güveniyorum:)

    YanıtlaSil
  7. 7 / 24 : 0539 573 67 07 ( Jigolo Semih ) Fantazi yaşamak isteyen bayanlar , evli çiftlere jigololuk hizmeti veriyorum , güvenilir, gizlilik içinde bir arkadaşa
    ihtiyaç duyanlar arayabilirler.

    YanıtlaSil
  8. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil