20 Mayıs 2010 Perşembe

Karımı Kendi Ellerimle Siktirdim.Evli Çiftler Seks Hikayeleri

Merhaba Ben Bu seks hikayelerini Okudup ve çok etkilendim.ve bende yaşadığım seks anımı anlatmak istiyorum Çevremiz mutaassıp çevre idi.çevrede eşim hep kapalı ve tesettürlü idi.ben ise bekarlığımda hep başkalarının dekolte ve açık hanımlarına kızlarına bakar onları hayal ederek 31 çekerdim.evlendikten sonra da kapalı eş dolayısıyla dekolte hanım ve kızlara yutkunuyordum.evlendikten uzun bir süre sonra eşime de seks sırasında hep onlar gibi olmasını yada yemişse yediklerini yememişse hayalinde nasıl yediğini anlattırıyor anca öyle zevk alıyordum.
bir ara eşim bana beni minili olarak dışarıda görmek ister misin diye sorunca yutkundum mümkün değildi kendi giymezdi o nedenle rahatlıkla tabi dedim.ya başkaları bacaklarımı görünce ne yaparsın dedi.bende sen yeter ki göster çok hoşuma gider dedim.o zaman beni çarşıya götür seksi şeyler al dedi.giyeceksen hemen dedim.oda mal senin sen gösterdikten sonra istediğin kadarını açarım dedi.yutkundum sen yeter ki aç istersen sonuna kadar dedim.o gün caddeden taksiye bindik.eşimin uzun eteği vardı.yandan dizine kadar yırtmaçlıydı.taksiye bindiğimizde kalabalık saatte taksi yavaş giderken eşim bana işaret edip aşağıyı gösterdi.arka koltukta oturuyorduk.eşim bir yayılmıştı ki üff eteğini yukarıya kadar sıyırmış nefis bacakları neredeyse külotuna kadar açılmıştı.eşimi ilk kez dışarıda öyle görüyordum.araba sıkışık trafik yavaştı.özge elimi sıkarak bana çaktırmadan dikiz aynasına bakmamı işaret etti.baktığımda şoförün gözü ordaydı.elimle özgeye lokum lokum diye işaret ettim.sikim
dimdik olmuştu.özgeye şoför anlamadan daha da aç diye işaret ettim.o da oturuşunu değiştirir gibi yaparak eteğinin hepten sıyrılmasını sağladı sonra da dizlerini araladı.yandan baktığımda evde sadece bana karşı giydiği açık mavi tül külotunu giydiğini anlamıştım.şoförün hali perişandı.özge elimi eliyle bacak arası üzerine getirdi.avuçlattı.ben avuçlarken o kendini geri atarak sessizce inledi.şoför kalabalık olmasa kesin kaza yapardı.elim karımın amını tül üstünden yoğururken çarşıya gelince indik.eşim nasıldım dedi.bende harikaydı karıcığım hele tül olduğunu anlayınca hepten zevklendim dedim.oda adamla gözgöze gelince biraz utandım elinle kapattırdım oraları dedi.bende artık utanmanı istemem bana zevk veren zilli bir hatun ol dedim.artık zevkimizi bulmuştuk her gün bir şoför eşimin külotunu görüyordu.bir gün özge külotta giymeyince nerdeyse şoför eşimin en sikici yarraklara layık amını görünce dikkati dağılıp kaza yapma ihtimali belirdi.eşim yine kapalıydı.eski kıyafetler evde idi.bir gün özge bana o günü akşam üstü metroya çarşıya gitmek için bindiğinde ellendiğinden bahsetti heyecanımızın boyutu değişti.ben ona ellemek gayet normal bir şey hele akşam iş dönüşü kalabalık saatte belediye otobüsüne bin bak sikmiyorlar mı dedim.çok heyecanlandı sahi sikerler mi dedi.bende şansına becerikli bir erkek çıkarsa affetmez dedim.oda peki kocacığım beni öyle kabalık otobüse bindirmeye cesaretin var mi deyince bende benim değil senin cesaretin var mı sonuçta seni sikerler dedim.oda ahh şimdi öyle becerikli birinin önünde olmak isterdim o zaman sen ne yapardın dedi.bende ben ne yapacağım yanında olduğum ve seyrettiğim sürece hoşuma gider dedim.sahi birilerinin beni gerçekten sikmesini ister miydin dedi.bende sende bana am getirirsen hoşuma bile gider dedim.oda bak sana ne amlar bulacağım hadi hemen götür beni yanında bakalım öyle becerikli erkek çıkacak mı dedi. O akşam eminönünün ana durağı değil de iki durak sonradan ev yönüne değil başka yöne giden bir belediye otobüsüne bindik.onla tanışmıyormuş gibiydik.çok aşırı kalabalık otobüsten özge zorla en arkaya kadar gelmişti bende onun açtığı yok sayesinde arkada arkasında değil yanındaydım.özge sağına soluna baktı arkasına düşüreceği erkek arar gibiydi. Sonunda kıyafetinden lise öğrencisi olduğu belli olan bir gencin önünde kaldı bende tam solunda kaldım.hiç konuşmuyorduk.özgenin önündekinin sırtı özgeye dönüktü.öbür yanlarda çok sıkışıktı.özge belini bir iki geri falan attı.gencin tam önüne kalçalarını yapıştırıp dar eteğin kalça boşluklarının erkeğin kalkmış sikinin tam üstüne getirip hafifçe oynamasıyla zaten erkeğin hemen siki kalkmış neredeyse eteği yaracak gibiydi.erkeğinde yüzü kızarmış ama heyecandan kıvranıyordu.genç özge gibi kapalı bir kadının bu kadar sürünmesinden çok zevklenmişti.elini özgenin yandan kalçasına attı eşim tepki vermeyince okşar gibi yaptı yine özge tepki vermeyince okşadı.özgede daha çok sürününce artık tamamen kendinden emin şekilde karımın kalçalarını avuçlayıp yoğurdu.karımda boş durmadı oda erkeğin arkasını okşayan elini tutarak öne amının üstüne getirip oraya bastırdı.gençte ama basıtıp avuçlamaya çalışırken eşim beni yandan dürterek bak işareti yaptı zaten gözün oralarda idi hiçbir anı kaçırmıyordum.genç biri karımın amını okşuyor ben heyecan duyuyordum.karıma baş işareti ile devam et mükemmel diye işaret ettim ve bir öpücük gönderdim..oda hem cesaretlenmiş hem zevklenmişti.öyle ya kocasına marifetlerini gösterip onu zevklendirecekti.karım elini geri atarak gencin pantolonunun fermuarını çözerek dimdik olmuş sikini çıkardı.okşayıp sıktı.bana işaret etti. Bende yandan eteğini yukarı sıyırmaya başladım.eteği tamamen yukarı kaldırdım.genç hayretle bana bakıyordu.ben ona da devam işareti yaparak öbür elimle geçir işareti yaptım.özge gencin yarağını elinden bırakmadan kalçaları arasına getirtti ben elimi önüne attım amı elime geldiğinde külotsuz olduğunu amının ıslandığını farkettim.elini sikime atarak bu kez benim sikimi kavradı ben yanındaydım.arkadaki sikiyle kalçalarını zorlamaya başladı.özge zevk ve heyecandan kan ter içindeydi.yardımcı olmalıydım ona elimi arkaya attım o benim sikimi okşarken ben çocuğun sikini yakalayıp alttan yukarı karımın amı üstüne getirdim dimdik ve sımsıcak yarrağı karımın ıslanmış amını yarıyordu fakat giremiyordu karıma hadi yol ver işareti yaptım o hafifçe eğilip kalçasını oldukça geri attı yarağın yarısı ellerim arasında alttan yukarı karımın amına girmişti.gençten alttan yukarı yarrağını pompalayınca yarrağın tamamı karımın am derinliklerinde kayboldu.ben ise karımın eli arasında artık daha fazla dayanamadan patladım öndeki adamın arkası berbat oldu ama genç daha şanslıydı o karımın amının derinliklerinde patlamıştı çünkü

9 yorum:

  1. slm ben istanbuldan hakan yaşım32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmern yapılı sırdaş bakımlı bekar beyim zevk ve fantazi isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arayabilir 05364131029 herşey saygı ve güven içinde görüşelim aloneman1980@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. istanbuldan 3.cü arayan çiftler ve bayanlar arayın tanısalım 0507 112 51 21

    YanıtlaSil
  3. ben 36 yasın 22cm var kılıerkegim cidi düşünenler özele gelsin 05534530106

    YanıtlaSil
  4. slm 36 yasındayım 22cm var cidi düşünenler arasın 05534530106

    YanıtlaSil
  5. selam ben ankaradan tolga yaşım 30
    evli çiftler eşini memnun etmek isteyen beyler dul bayanlar arayın konuşalım yaş ve kilo problemim yoktur beraber zevkin doruklarına çıkalım 0544 907 04 38

    YanıtlaSil
  6. selam ben bartın.dan korkut yaşım 30 evli çiftler eşini memnun etmek isteyenler dul bayanlar klo ve
    yaş problemim yoktur rayın zevkin doruklarına çıkalım 05425992830

    YanıtlaSil
  7. Merhaba kaliteli, seviyeli sohbet için olgun karakterli hanımlar arayabilir 0545-697-63-00 kelimelerime güveniyorum:)

    YanıtlaSil
  8. 7 / 24 : 0539 573 67 07 ( Jigolo Semih ) Fantazi yaşamak isteyen bayanlar , evli çiftlere jigololuk hizmeti veriyorum , güvenilir, gizlilik içinde bir arkadaşa
    ihtiyaç duyanlar arayabilirler.

    YanıtlaSil
  9. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil