20 Mayıs 2010 Perşembe

Karıyı Kucağımda Zıplatarak Siktim

Merhaba Seks hikayeleri severler ben ercan önceki hikayelerimden hatırlarsınız. Hikayelerimden sonra maillerimde oldukca fazla bir artış olduğumu söylemiştim. Geçen hafta ofisteyim
saat 19. 00 civarındaydı kapı çaldı açtığımda şaşırdım gelen geçen ay abantta birlikte olduğum hatundu içeri aldım. Senin özlemine dayanamadım ve arabaya bindiğim gibi geldim.
Benim odaya geçtik baktım hemen bana doğru saldırı durumunda ben kendimi naza çeker gibi hiç oralı değildim. Koltuğuma oturdum o da karşımdaki koltuktaydı ne o beni istemiyormusun diye sitem etmeye başladı yok canım işler bu
ara durdu tahsilatta sorun yaşıyorum bu streste bazı şeyleri engelliyor dedim. Hemen ayağa kalktı yanıma geldi çantasını açtı ve söyle .


ödemen ne kadar aşkım söyle ben sana vereceğim olunca bna verirsin dedi ve dudaklarıma yapıştı. O güzel dudakları ile öpmeye başladı senden para alamam olmaz dedim ama ben sana borç veriyorum aşkım diyerek çantasındaki paraları masaya koydu ve kendine birazını
aldı elinide sikimin üstüne getirdi okşamaya başladı eteği uzun önen düğmeli çiçek motifliydi fermuarımı açtı eline aldı ben bunu yerim
dedi ve kafasını diliyle yalamaya başladı saksoyu oldukca iyi yapıyordu benimki uyanmaya başladı oda hızlanmaya başladı harikaydı elim eteğinin üstünden
kalçasını okşamaya başladım baktım hatun eteğini iniriyor kulot o ip kulotlardandı götü çok güzeldi o saksoya ben götünü okşamaya devam
ettim artık bende istemeye başlamıştım amını okşamaya başladım yavrum inlemeye başlamıştı bile parmağımı amının içine doğru ileri geri yaparken hatun oldukca
azmış vaziyette idi hemen kulotunu çıkarttı sikimi eline aldı arkasını döndü sikimi amına getirdi ohhh çok özledim diyerek oturmaya başladı
içine girdikce sanki fırına girer gibiydim çok güzeldi tamamını içine .
olunca derin bir oh çekti bir an öylece kaldı aşkım çok güzel ya diye inlemeye başladı ağır ritimlerle oturup kalkmaya başladı inleme sesleri benide azdırmaya yetmişti memelerini okşamaya başladım zevk girdabına
girmiştik ikimizde inlemeler bağırma seviyesine çıkrtmıştı geliyorum aşkım diye bağırarak hızını arttırdı ellerimle kalçalrını kavradım kalktukca sikime doğru bastırmaya başladım
aşkım hadi hadi diye bağırmaya devam ediyor ve hoplayıp duruyordu azgınlığı dahada artıyordu derken birden öne doğru eğildi bende ayağa
kalktım amına tekrar geçirdim artık benimdi sıra o güzelliği seyretmek harikaydı götüne parmağımı ittirmeye başladım. Amından çıktığım gibi götüne dayamamla
dibine kadar sokmam bir oldu o güzel göt önümde kıvranmaya başlamıştı ben hızımı arttırdım ve götüne çıkartmadan boşaldım sanki iliklerim
kuruyordu ohhh aşkım harikasın diyerek çıkartmadan kucağıma oturdu sikim hala inmemişti dudaklarıma yapıştı ayağa kalktı bacaklarını açtı memelerimide em ısır diyerek sikimi amına soktu o memeler muhteşemdi emiyorum uclarını ısırıyorum bırakmadan emiyorum muhteşemdi aşkımmm diyebağırarak kaçıncı boşaldı anlamadım kucağımda yığıldı
kaldı. Bu zevkleri yaşamak çok güzel oluyor. Görüşmek arzusu ile

3 yorum:

  1. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım kumral oldukcada yakısıklı sayılırım gızlılık ıcınde msj lasmak konusmak yada buluşmak ısteyen durust guvenılır olgun bayanlar cagrı yada msj atsın 0541-385-81-85 beklıyorum

    YanıtlaSil
  2. ISMIM MEHMET 537 443 94 47 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEV ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM ISTANBULDAYIM ARAYIN HAYATI VE KADINLIK DUYGULARINIZI YENIDEN YASAYIN HE ILK DEFA KADIN OLMANIN NASIL BIR DUYGU OLDUGUNU DERINDEN HISEDIN HADI ARAYIN KADININ KALBINDEN BEDENINE RUHUNA DOLANIP BACAKALRININ ARASINDAN ZEVK SUYU OLARAK AKAN BIR ATESLI DOYUMSUZ SINIRSIZ BIR EKEGIM ARAYIN SIZDE BU SINIRISIZ ANLATILMAZ DUYGUYU YASAYIN kolgibbi3450@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil