27 Mayıs 2010 Perşembe

Türbanlı kızı en sonunda siktim

Apartmanın son katına tesettürlü, biraz kilolu, oldukça güzel ve seksi bir bayan taşınmıştı. Yaklaşık 26-27 yaşlarındaydı. Adı Gülfidandı. Antepten gelmiş, burada(Maraş) özel bir okulda matematik öğretmenliği yapıyormuş. tabi bunları sonradan öğrendim. İlk günler pek muhatap olmuyor sadece sipariş verirken konuşuyordu. Sesi çok iç gıcıklayıcı idi. tesettürlü olmasına rağmen makyaj yapıyordu. Konuşurken gözlerimin içine bakıyor beni mahfediyordu. Önceleri sipariş verirken kapıyı az açarak ve kapı arkasına gelerek sipariş veriyordu. Fakat holdeki aynadan görünüyordu. Birkaç defa dikkat ettim ya bornozlu oluyor yada çok açık şeyler giyiyordu tesettürlü gülfidan öğretmen. Onu arzulamaya başlamıştım. Bu kadını sikmeyi kafama koydum…




Bir g ün apartman kapısında dururken gülfidan öğretmen geldi. Merhaba ahmet efendi(gerçek ismim değil) bana şunları alırmısın dedi. Sipariş kağıdı uzattı. Tabi dedim. O merdivenlerden çıkarken arkasından baktım kalçaları müthişti.Benim baktığımı o da anladı. Hafiften gülümsedi. Siparişleri hemen alıp geldim. Zile basınca kapıyı epeyce açtı. Aldıklarımı verdim. Sucuğu kangal degilde büfe usulü istediğini söyledi. hemen gidip değiştirdim. Sucuğu eline alıp sik okşar gibi yaparak bu daha çok hoşuma gidiyor dedi. birşeyler ima ettiğini anladım. tamam hep böyle getiririm gülfidan hanım dedim, gülümsedi. Aradan bir kaç gün geçti. telefon çaldı baktım gülfidan öğretmendi. Ahmet efendi lavobo su kaçırıyor tamir edermisin dedi. tabi dedim. Aksam işlerim bitince gittim. Kapıyı açtı. Tesettürlüydü ama makyaj yapmıştı. üzerinde iri göğüslerini çok belli eden penye bir tişört vardı. Aşırı heyecanlandım. ben mutfaktaki bozuk lavobonun altına eğilip tamir etmeye çalışırken aramızda kalacaksa san a birşey söyleyeceğim dedi. Bana güven deyince aslında kocasının olduğunu fakat şehir dışında çalıştığını söyledi. Ayda bir geldiğini fakat bu kez geçiktiğini anlattı. Ben yani deyinçe yani erkeksiz yapamıyorum senden yardım istiyorum dedi. Ben yardıma hazırım dedim. Öyleyse içeri gel dedi ve salona doğru gitti. Bende arkasından gittim. birde ne göreyim gülfidan öğretmen koltuga yaslanmış eteğini yukarı çekerek bacaklarını açmış hadi amımı yala dedi. Hemen yumuldum. Vücudu harikaydı. Bembeyaz baldırları ve etli bir amı vardı. Külodunu yana çekerek amını yalamaya başladım. Gözlerini kapatmış inliyordu. Hadi daha çok daha çok yala diyordu. ben iyice azdım, sikim taş gibi olmuştu. Bir süre amını yaladıktan sonra dur iyice soyunalım dedi.Ben eşarbını çıkarma dedim. Soyundu, sadece kilodu, sütyeni ve eşarbı kaldı. hemen sikime eğildi ve emmeye başladı. Yutacak gibi emiyordu. Sütyenini çıkardım gögüsleri çok büyüktü ama taş gibiydi. Sikimi gögüslerinin arasına aldı. Hadi sik artık beni dedi yere uzandı. amı müthiş sulanmıştı. sikimi tutup amına yerleştirdi. Parçala beni 2 aydır sik görmüyorum dedi bende dibine kadar kökledim. Kendinden geçmiş eşarbı kaymıştı. bir süre çılgınlar gibi sikiştik. Kasılarak ve bagırarak boşalmaya başladı. Bana, içime boşalma hamile kalmayayım dedi. Sikimi amından çıkarıp ağzına boşaldım. Bütün menilerimi yuttu. Öylece 15 dakika kadar yattık. Sonra gülfidan öğretmen kalktı. Bak ahmet efendi sana güveniyorum. Bu yaptığımız aramızda kalırsa devam ederiz. Yoksa bir daha beni bulamazsın dedi. Tamam dedim. O günden sonra 1-2 haftada bir beraber olup sikişmeye başladık. Bir gün bana yarın kocam gelecek lütfen yanlış bir şey yapma dedi. Ertsi gün kocası geldi. O gün okula gitmedi. 4 gün falan kaldı kocası. Kocası gidince akşam yanına gittim bugün yapmayalım çok yorgunum yarın yapalım dedi. Artık kocası geldiği günlerde dikkat ediyordum. Kocası gidince yine gülfidan öğretmeni saatlerce sikiyordum. Fakat karşı komşusu bazı şeylerde n şüphelenmiş herhalde sene sonuna doğru pek yüz vermedi. Yazın memleketi Adanaya gitti. tatil ortasında geldi. artık görüşemeyeceğiz önümüzdeki yıl Malatyada çalışacağım dedi. Çok üzüldüm. sana son bir güzellik yapayım dedi ve son kez sikiştik… Gülfidan öğretmeni taşındıktan sonra hiç görmedim. sadece bir kaç defa telofonlaştık. Galiba evlenmiş. Pek çok kadın tanıdım ama tesettürlü gülfidan öğretmen gibisini görmedim…

5 yorum:

  1. Merhaba, 40 yaşında İstanbul’da ikamet eden, güvenilir, yakışıklı, sırdaş,okumayı seven ve anlayışlı bir beyim. Yaşıma uygun güvenilir, gizlilik esasına önem veren alımlı bakımlı ve elit tesettürlü, türbanlı hanımlarla tanışmak isterim. Eklerseniz sevinirim. MSN: ahmet40.istanbul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. slm ben istanbuldan hakan yaşım32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmern yapılı sırdaş bakımlı bekar beyim zevk ve fantazi isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arayabilir 05364131029 herşey saygı ve güven içinde görüşelim aloneman1980@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım kumral oldukcada yakısıklı bırıyım gızlılık ıcınde mesaj lasmak konusmak buluşmak isteyen olgun durust guvenılır bayanlardan cagrı yada msj beklıyorum 0541-385-81-85

    YanıtlaSil
  4. ISMIM MEHMET 537 443 94 47 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEV ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM ISTANBULDAYIM ARAYIN HAYATI VE KADINLIK DUYGULARINIZI YENIDEN YASAYIN HE ILK DEFA KADIN OLMANIN NASIL BIR DUYGU OLDUGUNU DERINDEN HISEDIN HADI ARAYIN KADININ KALBINDEN BEDENINE RUHUNA DOLANIP BACAKALRININ ARASINDAN ZEVK SUYU OLARAK AKAN BIR ATESLI DOYUMSUZ SINIRSIZ BIR EKEGIM ARAYIN SIZDE BU SINIRISIZ ANLATILMAZ DUYGUYU YASAYIN kolgibbi3450@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba kaliteli, seviyeli sohbet için olgun karakterli hanımlar arayabilir 0545 697 63 00 kelimelerime güveniyorum:)

    YanıtlaSil