25 Mayıs 2010 Salı

Lezbiyen Kızla 5 kere orgazm olduk

ben 18 yasın 1,66 boyunda bır erksunu cikart bunu cikart derken kilot sutyen liseli sex kaldi kiz.bende aynen oyle kizin ustunde surturuyorum.ama sikismeye hic niyetimiz yok.cunku arkadasligimiz 15 sen surdu hic yanlisimiz olmadi.ama kiz kendinden gecmisti artik ben elimle amini elliyordum baktim hic karsilik vermiyor. sadece cok yakin bosalm hamile falan kalirim diyordu.ben artik dayanamiyordum sikecektim kilotunu cektigim gibi cikardim ve oyle bir yalamaya basladimki amini oda kendinden gecmisti.ben yalayarak yukari dogru cikiyorum yarak tam amin ustune gelmis zaten am sulanmis birde ne goreyim yarak amciga giriyor kiz ginede musade etmek istemiyor gibi ama yarak tam oturdu duydugum su oldu kocama ihanet ettim ama icine bosalma. ama ben farkinda bile olmadim oyle bir bosaliyorumki hic tenbodan dusmedende sikiyorum.ve hissetti beni yitti ama cogu icine akmisti.cikardim ama o halen bosalmamisti bana soruyordu icine bisey aktimi bende net bilmiyom am akmadi tahmin ediyoum falan dedim ama nafile.daha sonra banyoya gitti yiadi amcigini geldi hep hamil kalirmiyim diyordu. ve ben artik dedim olan oldu gel tam sikiselim falan derken basladik ben hap almistim yemin ediyorum tam 5kez bosaldi kiz ben halen sikiyorum sex ve sonunda patlayacagimi anladi cikar cikar diye beni itti ve uzerine bosaldim neyse kalktik ve ayrildik bu boyle 10 gun surdu bana sart kosuyordu beni bosaltirsan yatalim sikiselim diye bizde aynen uyguluyorduk veeeeeee 15 gun sonra hamileyim diye beni aradi cok ugrastik ama olmadi bir kiz cocugu dogurmus hayatina devam ediyor ama be onu hep istiyorum balalim ne olacak hic bir harfi yalan deyil tamamen dogrudur.byyyyyyyyy egım ve sexı coq severım

2 yorum:

  1. ISMIM MEHMET 537 443 94 47 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEV ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM ISTANBULDAYIM ARAYIN HAYATI VE KADINLIK DUYGULARINIZI YENIDEN YASAYIN HE ILK DEFA KADIN OLMANIN NASIL BIR DUYGU OLDUGUNU DERINDEN HISEDIN HADI ARAYIN KADININ KALBINDEN BEDENINE RUHUNA DOLANIP BACAKALRININ ARASINDAN ZEVK SUYU OLARAK AKAN BIR ATESLI DOYUMSUZ SINIRSIZ BIR EKEGIM ARAYIN SIZDE BU SINIRISIZ ANLATILMAZ DUYGUYU YASAYIN kolgibbi3450@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil