27 Mayıs 2010 Perşembe

Türbanlıydım - Türbanlı Seks Hikaye

en özel bir şirkette çalışan tesettürlü bir kadınım. İşyerine pardösülü başım eşarpla örtülü olarak gidiyor, içeride sadece pardösümü çıkarıyorum. Şirkette benden başka hiç bir bayan başını örtmüyor, çoğu mini etek giyordu. Eşimin anı ölümünden sonra şirketteki bayanlardan etkilenerek makyaj yapmaya başladım. Bir müddet sonrada pardösünün altından mini etek giymeye başladım. Bir sabah patron beni odasına çağırıp içerisinde elbise olan bir poşet verdi.


Bana " bundan sonra işe gelince arşiv odasına üzerini değiştirip bu elbiseleri giyeceksin " dedi. Bende arşiv odasına gidip üzerimi değiştirdim. Epeyce bir zaman bu şekilde devam ettim. Bir akşam üzerimi değiştirmek için arşiv odasına gittim. Eteğimi ve kazağımı çıkarmıştım. Tam eşarbımı çıkarıyordum ki rafın arkasından patron birden karşıma çıktı. Ben neye uğradığımı şaşırdım. Çünkü rafın arkasından patronun, beni külot ve sutyenli halimle izleyip karşıma çıkacağını hiç düşünmemiştim. Patron "senden hoşlanıyorum bu akşam misafirim ol" dedi. Bende "hayır benim gibi tesettürlü bir bayana nasıl bu teklifi yapabiliyorsun " dedim. Patron " sen üzerini değiştirdiğinden beri her gün külotunu sutyenini bazende memelerini görüyorum" dedi. Ben de nasıl sorunca kamerayı gösterdi. Meğer arşiv odasına gizli kamera koymuş her sabah ve akşam soyunup giyinirken beni seyrediyordu. Sonra elini külotumun içine sokarak amımı okşadı. Sonra da dudaktan öpüşmeye başladık. Bir ara elim başıma değince eşarpla örtülü olduğunu anladım. Eşarbımı çıkarmak isteyince mani oldu. Böyle daha seksi görünüyorsun dedi. Sonra üzerimi giyip, ben değişirken kameraya çektiği kasetide alarak evine gittik. Patronun yalnız yaşayan bekar biriydi. Beni yatak odasına götürüp, çekmeceden bir tane küçük dar içini gösteren külotla bir büyük ipek eşarp aldı. Bana uzatıp " sadece bu külotu giy. Başını da bu eşarpla güzelce ört. Seksi şekilde makyaj yapıp içeri gel" dedi. Bende dediklerini aynen yapıp yanına gittim. Önce beraber yemek hazırlayıp yemeği yedik. Sonra çay içtik. Çay içerken amıma memelerime tutuyor bana da " tesettürlü bir bayanın bu şekilde yanıma oturup sevişeceğim hiç aklıma gelmezdi" diyordu.Sonra patron soyundu. Yarağını görünce heyecanlandım. Çünkü kocaman iri bir yarağı vardı. Beni yatağa yatırıp sikini dudaklarıma gezdirmeye başladı. Öpmeye çalışıyordum. Bazen sikini başımdaki eşarba sürüyordu. Sonra elimle tutup ağzıma sokmaya başladı. Altını üstünü yalamaya git gel yapmaya başladım. Götüm zevkten titriyor, amım vıcık vıcık olmuştu. Bacaklarımı açıp amımı yalamaya başladı. Bacaklarımı karnıma doğru bastırıp amımı iyice azdırdı. Amımdan akan zevk suları göt deliğine sızıyordu. Kocaman sikini amıma yavaşça sokmaya başladı.Zevkten inliyordum. Elleriyle göğüslerimi okşuyordu. Zevkten çıldırmak üzereydim. Bir ara kendimi karşımdaki aynaya gördüm. Başörtülü sikilmek benimde hoşuma gitmişti. Bana "seni götten sikmek istiyorum" dedi. Götüme biraz krem sürdü. Kendi sikini de eşarbıma kuruladı. Sonra arkama geçip başörtüme tutarak götümü sikmeye başladı. Götümü sağa sola kıvırtarak sikişini zevklendiriyordum. İnlemelerim götümden gelen şılak şılak seslerine karışıyordu. Zevkten kudurmuştum. Dayanamayarak boşal dedim. Sonra başımdan eşarbı alıp içine boşaldı. Eşarbın her tarafı meni olmuştu. Sonra eşarbı amıma sokup külotumu giydirdi. Beraber üzerimizi giydik. Patron beni evime götürdü. O günden sonra sevişirken patronun içine boşaldığı eşarbı devamlı külotumun içine koyarım. Amım o eşarptan büyük zevk alır. O günden sonra devamlı patronumla beraber olup beni başörtülü sikerdi. Sonra ben başka bir nedenden dolayı şirketten ayrıldım.

14 yorum:

  1. istanbul ve cevresi gizlilik içinde reel sex arayan bayanlar ,türbanlı-kız-dul farketmez yeterki amacınız sex olsun.necati_can_ist@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Herkese Mrb Ben Adana'dan Volkan.Yaşım 26 Boy 1.87 kilo 85 esmerim.(isteyene resmimi gönderebilirim)Cıvıklıktan nefret ederim kadın dediğin ağır olacak.mesaj alınmıştır sanırım:)Konumu itibariyle gizliliğe önem vermek zorunda olanlar.Gizlilik şartı ile ve ısrarcı olmadan,iki tarafında anlayışlı ve olgun davrandığı bir ilişki arıyorum. (0542 782 25 18) iyi sohbetler,Not:Dürüstlük şartt // biqpassion@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, kilolu ve kusurları olan kadınlardan hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum.şişman bayanlarla birlikte olmak,onlara kendilerini dünyaynın en güzel kadını gibi görmelerini sağlamak istiyorum.işte buda benim;) 0542 782 25 18

    YanıtlaSil
  4. merhaba ben düzenli saygılı sevgili bir beraberlik istiyorum herşeyin sex olmadığı bir beraberlik istanbul içi bayanlar arayabilir 0534 411 43 61

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.75 boy 67 kilo sarışın yeşil gözlü açık tenli bir insanım

      Sil
  5. adnan stanbuldan denizasil7402@hotmail.com 05325874533

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, 40 yaşında İstanbul’da ikamet eden, güvenilir, yakışıklı, sırdaş,okumayı seven ve anlayışlı bir beyim. Yaşıma uygun güvenilir, gizlilik esasına önem veren alımlı bakımlı ve elit tesettürlü, türbanlı hanımlarla tanışmak isterim. Eklerseniz sevinirim. MSN: ahmet40.istanbul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. MERHABA BEN LEVENT 39 YASINDA YAPILI GUCLU BUGDAY TENLİ BİRİYİM TANISMAK İATEYENLER İSTANBUL CENGELKÖYDENİM MSN(SKYPE) GORUSMEK İSTEYEN BAYANLAR İLK BASTA BİLGİSAYAR SONRA BULUSMA ÜSKÜDAR KUPLUCE HASİP PASA GUZELTEPE TERCİHİMDİR


    passion.male@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. slm ben istanbuldan hakan yaşım32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmern yapılı sırdaş bakımlı bekar beyim zevk ve fantazi isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arayabilir 05364131029 herşey saygı ve güven içinde görüşelim aloneman1980@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım kumral oldukcada yakısıklı bırıyım gızlılık ıcınde mesaj lasmak konusmak buluşmak isteyen olgun durust guvenılır bayanlardan cagrı yada msj beklıyorum 0541-385-81-85

    YanıtlaSil
  10. istanbuldan 3.cü arayan çiftler ve bayanlar arayın tanısalım 0507 112 51 21

    YanıtlaSil
  11. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım kumral oldukcada yakısıklı bırıyım gızlılık ıcınde mesaj lasmak konusmak buluşmak isteyen olgun durust guvenılır bayanlardan cagrı yada msj beklıyorum 0541-385-81-85 beklıyorum

    YanıtlaSil
  12. Ben ıstanbuldan omer yanlız yasıyorum sıkısmek ısteyen her yastan bayanları beklıyorum 05359429324 özele açık arayın tanısalım

    YanıtlaSil
  13. Merhaba kaliteli, seviyeli sohbet için olgun karakterli hanımlar arayabilir 0545 697 63 00 kelimelerime güveniyorum:)

    YanıtlaSil