27 Mayıs 2010 Perşembe

Türbanlı Baldızım kaymak gibiydi

cumartesi gü nü de bizden doğ ru niş anlı sı yla gö rü ş meye giderdi. Cumartesi gü nleri eş im akş ama kadar, bende ö ğ leye kadar ç alı ş ı rı m. O hafta Cuma baldı zı m geldi evde ablası yla sohbet falan ediyorlar, bende bilgisayar odası nda bilgisayarı n baş ı nda hafta iç i aldı ğ ı m digital fotoğ raf makinesinin ö zelliklerini inceliyorum. Bu ö zelliklerden biride gü venlik kamerası gibi kullanı labilmesiymiş . Bu ilgimi ç ekmiş ti. Ertesi gü n ö ğ leye kadar ç alı ş tı ğ ı m iç in bu ö zelliğ i test etmeye karar verdim. Gerekli ayarları yaptı m, sabah bilgisayarı aç tı m fotoğ raf makinesini koridordaki portmantonun ü zerine yerleş tirdim. İ nternete girdim, gerekli ayarları yaptı m. Fotoğ raf makinesi bana her yarı m saatte bir birer dakikalı k gö rü ntü maili
 gö nderecekti. Bu testten kimsenin haberi yoktu. İ ş yerimde ç alı ş ı rken bir mail geldi. Bizim evim koridoru, karş ı da yatak odası nı n kapı sı solda oturma odası na giriş . Gayet net gö rü ntü , zamanı test etmek iç in saatime baktı m ve ½ saat sonra bakalı m gene gelecek mi diye beklemeye baş ladı m. ½ saat sonra gene bir mail geldi. Kı sa filmi aç tı m gene aynı gö rü ntü , ok makine gü zel ç alı ş ı yor falan derken birden baldı zı m ç ı rı lç ı plak oturma odası ndan ç ı kı p bizim yatak odası na girdi. Ş ok olmuş tum, birden aklı mda bir sü rü soru iş areti? Evde baş kası da var mı ydı ? Ç ı plak ne yapı yordu? Ö ğ len ç ı kı p hemen yakı n olan eve gittim ama baldı zı m ö ğ leye kadar ç ı kmı ş tı evde yoktu. Bu durumdan eş ime falan bahsetmeden bir sonraki haftayı bekledim. Sonraki hafta sonu kamerayı yatak odamı zı tam gö rebilecek bir yere gizledim mail kapasitesi max 1 dakikalı k film alabildiğ inden ayarları her dakika 1 mail ş eklinde ayarladı m. İ ş yerime gidene kadar zaten 10 tane gelmiş ti. Gü lay’ı n yatak odamı za ilk giriş i saat 10:15 te falan oldu. Ü zerini ç ı kardı odada, ç ekmeceden ablası nı n saten mini geceliğ ini aldı ve giydi. Altı na ç amaş ı r giymedi. Sonra odadan ç ı ktı ve biraz sonra elinde bi salatalı kla tekrar geldi. Yoksa tü rbanla gezen baldı zı m bakire değ imliydi. Sikim kazı k gibi olmuş tu. Mailin biri bitmeden yenisi geliyor kesintisiz izliyordum ne yaptı ğ ı nı . Yatağ a yattı bacakları nı aç ı p salatalı ğ ı aş ağ ı yukarı sü rtmeye baş ladı , diğ er eliyle de gö ğ ü slerini okş uyordu. Sonra yavaş ç a itti salatalı ğ ı . Santim santim kayboldu salatalı k ekrandan. Sonra Gü lay bacakları nı birleş tirip dizlerini gö ğ sü ne ç ekerek yatakta kı vranmaya baş ladı . Salatalı k hala amı ndaydı . Nefes almadan izliyordum. Sonra orgazm oldu ve odadan ç ı ktı . 10 dakika sonra bornozla tekrar geldi odaya. Yatağ ı dü zeltti, geceliğ i yerine koydu, salatalı ğ ı aldı ve tekrar ç ı ktı odadan. Bundan sonra baldı zı mı sikmek iç in delirmeye baş ladı m. Bakire değ ildi. Bü yü k ihtimalle niş anlı sı na vermiş ti. Bu ş ekilde 3 hafta daha izledim. En sonunda en azgı n olacağ ı nı tahmin ettiğ im bir anda eve gitmeye karar verdim. Bir cumartesi gene hazı rlı kları mı yapı p beklemeye baş ladı m. Tam yatağ a uzanı p salatalı ğ ı nı hazı rladı ğ ı zaman ofisten ç ı kı p evin yolunu tuttum. 10 dakikalı k mesafeyi gidene kadar o da kı vama gelirdi. Sessizce kapı yı aç tı m, sonra sesli olarak kapattı m ve Gü lay ben geldim diye seslendim. Oturma odası na bakı p “Hala kalkmadı n mı diyerek onun yattı ğ ı odaya yö neldim ve geç erken aa burada mı ydı n diyerek bizim yatak odamı za girdim. Toplanmaya fı rsatı olmamı ş tı ve yorganı n altı na girmiş ti. Eminim orada ç ı rı l ç ı plak yatı yordu. Heyecandan o da bende ö lecektik.Bu arada tanışmak isteyen ciddi bayanlar beni ekleyin ismim Ferit msn uskudarli81@hotmail.com Kalk bakalı m tembel beraber kahvaltı yapalı m diyerek hı zlı ca yorganı aç tı m. Salatalı k elindeydi ve bu sefer gecelikte giymemiş ti. ü zerini ö rtmeye ç alı ş tı ama izin vermedim. Buna ne gerek var canı m? Benden isteseydin ya” dedim.Ama sen ablamı n kocası sı n” dedi. Bende ne fark eder ikinizi de mutlu ettikten sonra, ikinizin de olurum dedim. Bu arada fermuarı mı aç ı p sikimi ç ı kardı m ve baş ı nı sikime bastı rdı m. İ ş tahla yalamaya baş ladı . Sikimi taş akları mı deli gibi yalı yordu. Bu arada bende soyunup yatağ a girdim.Bu arada tanı ş mak isteyen ciddi bayanlar msn uskudarli81@hotmail.com ekleyin beni.O kö rpe gü neş gö rmemiş beyaz vü cudunu ö pü p yalamaya baş ladı m. Gö ğ ü sler taş gibiydi, sikimi zorlukla ağ zı ndan alabildim ve dur birazda ben seni yalamak istiyorum” dedim. Kendini sereserpe bı raktı yatağ a ve sadece” istediğ in gibi yala dedi. Boynundan baş ladı m, taş gibi gö ğ ü sleri yuvarlak uç ları sivri ve iyice koyulaş mı ş . Sonra yavaş ç a amı na indim. Dilimin ilk dokunduğ u anı gö rmeliydiniz, yay gibi gerildi vü cudu, elleriyle bacakları nı aç abildiğ i kadar aç tı . Yalamaya dilimi amı na sokmaya baş ladı m. Kendinden geç ti resmen. Ohhh dedi. 10-15 dakika amı nı arka deliğ ini yaladı m. Sonra dudakları na yumuldum. O hala bacakları nı dizlerinin altı ndan kavramı ş kendine doğ ru ç ekmiş vaziyette duruyordu. Amı gerilmiş , suları aka aka yarağ ı mı bekliyor. Sikimin baş ı nı tam giriş e yasladı m. Yavaş ca yü klenmeye baş ladı m. Sı cacı k karanlı kta yara yara ilerledi sikim ve sonunda kası kları mı z birbirine yapı ş ı nca bacakları nı bı rakı p sı kı ca sarı ldı boynuma ve deli gibi ö pmeye baş ladı dudakları mdan, bende hareketlenmeye pompalamaya baş ladı m. Ç ı ğ lı klar atiyor, “iş te bu, hayal ettiğ im kendimi tatmin ederken dü ş ü ndü ğ ü m tam olarak buydu” diye mı rı ldanı yordu. Sonra onu yatakta domalttı m ben yere indim ayakta belinden sı kı ca tuttum prezervatifimi takarak amı ndan tekrar geç irdim. Bu sefer nazik ve yavaş değ ildim. Sert sert ve hoyratç a sikiyordum. Ben arkadan vurdukç a yan taraftaki aynadan gö ğ ü slerinin oynaması nı izliyordum. Bu beni daha da sert sikmem iç in tahrik ediyordu. Gulaysa artı k inlemiyor ç ı ğ lı klar atı yordu resmen. Amı nı n iç inde sikim kası lmaları hissetmeye baş ladı . Amı sikimi sı kı ş tı rı p sı kı ş tı rı p bı rakı yordu. Bende dayanamadı m bu duruma ve boş almaya baş ladı m. Normalden ç ok daha erken boş alı yordum ama bu am dayanı lacak gibi değ ildi. Sonra ikimizde yı ğ ı ldı k yatağ a. Harikaydı n diye bir ö pü cü k kondurdu dudağ ı ma. Anlat bakalı m ne zaman bozuldu kı zlı ğ ı n dedim. Niş anlı sı na vermiş . Niş anlı sı bunu mutlu edemiyormuş . Hem egoist hem de hemencecik bitiyor diye anlattı . Ama bundan sonra sorunum yok dedi. Evlenirlerse daha rahat hareket edebileceğ iz..

8 yorum:

  1. istanbul ve cevresi gizlilik içinde reel sex arayan bayanlar ,türbanlı-kız-dul farketmez yeterki amacınız sex olsun.necati_can_ist@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. nokia03_10@hotmail.com mail adresin eskişehir ver çevresi bayanlar eklesin türbanlı tercihimdir

    YanıtlaSil
  3. 0530 9539830 azgın sikişgen ve yarakhastası bayan yokmu farukfaruk23@hotmail.com elazığ

    YanıtlaSil
  4. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım kumral oldukcada yakısıklı bırıyım gızlılık ıcınde mesaj lasmak konusmak buluşmak isteyen olgun durust guvenılır bayanlardan cagrı yada msj beklıyorum 0541-385-81-85

    YanıtlaSil
  5. ISMIM MEHMET 537 443 94 47 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEV ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM ISTANBULDAYIM ARAYIN HAYATI VE KADINLIK DUYGULARINIZI YENIDEN YASAYIN HE ILK DEFA KADIN OLMANIN NASIL BIR DUYGU OLDUGUNU DERINDEN HISEDIN HADI ARAYIN KADININ KALBINDEN BEDENINE RUHUNA DOLANIP BACAKALRININ ARASINDAN ZEVK SUYU OLARAK AKAN BIR ATESLI DOYUMSUZ SINIRSIZ BIR EKEGIM ARAYIN SIZDE BU SINIRISIZ ANLATILMAZ DUYGUYU YASAYIN kolgibbi3450@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba kaliteli, seviyeli sohbet için olgun karakterli hanımlar arayabilir 0545 697 63 00 kelimelerime güveniyorum:)

    YanıtlaSil
  7. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil